Programy CRM

CRM - artykuły, definicje, wdrożenia

CRM

CRM - oprogramowanie, systemy

Artykuł 3:

CRM 9000® charakterystyka systemu

Logotec CRM9000® Web Edition jest systemem klasy CRM (Zarządzanie Relacjami z Klientem) autorstwa Logotec Engineering Group - producenta znanego systemu zarządzania dokumentami i przepływem informacji DDM9000®. Bazując na doświadczeniach zdobytych na rynkach międzynarodowych, Logotec w unikalny sposób podszedł do problemów zarządzania relacjami z Klientem. Większość istniejących na rynku systemów klasy CRM jest rozwinięciem koncepcji znanych z systemów ERP. W odróżnieniu od nich, siłą oferowanego przez Logotec rozwiązania jest umiejscowienie relacji z Klientem na tle całości procesów przepływu informacji zachodzących w firmie, a także pomiędzy firmą i jej otoczeniem.

Logotec CRM9000® Web Edition w sposób zintegrowany obsługuje procesy biznesowe zachodzące w obszarach marketingu, sprzedaży, serwisu, jak i wielu innych. System pozwala na uzyskanie kompletnego obrazu relacji firmy z każdym z jej Klientów - począwszy od fazy nawiązania pierwszych kontaktów poprzez kolejne etapy sprzedaży, aż po zagadnienia opieki posprzedażowej i serwisu - 360 stopni wokół Klienta. Logotec CRM9000® Web Edition zapewnia stały dostęp do wiedzy dotyczącej Klientów z zakresu nie tylko prowadzonych kontaktów i wymienianych informacji, ale również od strony planowania i faktycznego przebiegu prowadzonych z nimi spraw, ich preferencji i przyzwyczajeń, dokonanych i planowanych zakupów. Przechowywane w systemie dane prezentowane są w postaci różnorodnych analiz, począwszy od prostych raportów, poprzez graficzne prezentacje 3D, po skomplikowane wykresy lejków sprzedaży.

Polecamy:

Logotec CRM9000® Web Edition zawiera w sobie pełną funkcjonalność systemu Zarządzania Dokumentami i Przepływem Informacji - Logotec DDM9000®. Otwartość systemu umożliwia też jego integrację z systemami klasy ERP, jak również z systemami finansowo-księgowymi. Dane pochodzące z tych systemów mogą w znaczący sposób uzupełniać informacje gromadzone w Logotec CRM9000® Web Edition, zapewniając tworzenie kompletnych analiz.

Dzięki zastosowanej nowoczesnej technologii webowej system Logotec CRM9000® Web Edition zapewnia możliwość pracy poprzez Internet z dowolnego miejsca. Jest to możliwe zarówno przy wykorzystaniu komputerów stacjonarnych z przeglądarką internetową, jak i poprzez różnorodne urządzenia mobilne m.in.: laptopy, palmptopy, pocket PC, telefony komórkowe.

CRM 9000® opis funkcjonalności

CRM9000® składa się ze ściśle ze sobą zintegrowanych modułów odpowiedzialnych za:

  • Podstawową funkcjonalność
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Zarządzanie marketingiem
  • Zarządzanie serwisem
  • Sterowanie przepływem zadań

Podstawowa funkcjonalność

Logotec CRM9000® opiera się na solidnych podstawach zarządzania procesami przepływu informacji. Moduł CRM9000® Standard posiada:

  • kartotekę firm i osób kontaktowych
  • obsługę dokumentów i korespondencji
  • kalendarz terminów/zadań i obsługę spraw
  • kartotekę produktów
  • klasyfikatory produktów i Klientów
  • rejestr faktur i kontrolę płatności
  • mechanizmy analizowania sprzedaży i zakupów firmy

Zarządzanie Sprzedażą

Moduł CRM9000® Sprzedaż zapewnia obsługę procesów sprzedaży poprzez:

  • planowanie i prognozowanie sprzedaży
  • kompleksową obsługę procesu sprzedaży począwszy od akcji marketingowej poprzez prognozowanie aż po obsługę posprzedażną
    • określanie etapów (kamieni milowych) w procesie sprzedaży
    • możliwość generowania opcjonalnych ofert
  • ewidencję firm i osób uczestniczących w procesie sprzedaży z uwzględnieniem ich roli, nastawienia itp.
  • zestawienia bieżących zadań do wykonania (scenariusze sprzedaży) oraz osób za nie odpowiedzialnych (zespół realizacyjny)
  • rejestrację ustaleń, dokumentów finansowych związanych ze sprawą
  • analizę procesu sprzedaży
    • obsługę lejka sprzedaży dla pojedynczych handlowców na bazie etapów procesu sprzedaży
    • analizę sprzedaży do konkretnego Klienta
    • analizę zakupów od dostawcy
    • prognozy sprzedaży związane z konkretnym Klientem
  • arkusz kompleksowej oceny relacji z firmą
    • oceny i rankingi klienta wg różnorodnych wyznaczników (terminowość płatności, obroty, wielkości faktur, zakupione produkty itp.)
    • listę ustaleń, ogólnych uwag, zadań i innych procesów związanych z Klientem
    • szybki dostęp do różnorodnych analiz związanych z Klientem
  • zarządzanie terytorium sprzedaży

Zarządzanie Marketingiem

Moduł CRM9000® Marketing daje możliwość wszechstronnego zarządzania procesami marketingowymi. Przyjęte rozwiązania pozwalają na:

  • precyzyjną segmentację Klientów
  • obsługę akcji marketingowych
  • realizację korespondencji seryjnej
  • obsługę wysyłek seryjnych zarówno w postaci elektronicznej (mail, faks), jak i tradycyjnej (list, etykiety adresowe itd.) łącznie z wyrafinowanymi sposobami tworzenia list adresowych
  • analizę efektów akcji marketingowych
  • kontrolę kosztów działalności marketingowej
  • wykorzystanie encyklopedii marketingowej w celu zwiększenia kompetencji pracowników firmy
  • analizę sprzedaży do poszczególnych Klientów
  • globalną analizę prognoz sprzedaży i lejek sprzedaży dla całej firmy z uwzględnieniem dowolnych kryteriów

Zarządzanie Serwisem

Moduł CRM9000® Serwis umożliwia zarządzanie działalnością serwisową. Funkcje systemu obejmują:

  • obsługę umów serwisowych oraz ich wzorców
  • przyjmowanie zgłoszeń serwisowych i ich realizację
  • zarządzanie bazą rozwiązań problemów serwisowych
  • analizy skuteczności rozwiązywania problemów serwisowych

Sterowanie przepływem zadań

Procesy CRM dające ująć się w schematy, wymagające rzetelności oraz terminowości wykonania powinny być realizowane zgodnie z przyjętymi procedurami. Poszczególne moduły CRM9000® są z natury ukierunkowane na obsługę pewnych procesów. Moduł CRM9000® Workflow dostarcza bardziej skomplikowanych mechanizmów workflow management, które zapewniają:

  • zdefiniowanie dowolnie złożonych procedur przepływu zadań
  • informowanie uczestników procedury jakie czynności należy wykonać w danym etapie
  • możliwość określenia w jakiej fazie realizacji znajduje się procedura
  • automatyczne sygnalizowanie potencjalnych opóźnień w realizacji zadań

źródło: http://www.logotec.wroc.pl

Arka Detektyw Częstochowa

Kancelaria adwokacka Częstochowa

Biznes oferty

 

Copyright 2006-2017 CRM-marketing.pl MIG hosting, Kontakt