Programy CRM

CRM Microsoft
Strona główna / CRM Microsoft

CRM Microsoft

Dzięki modułom sprzedaży, marketingu i obsługi klientów system Microsoft Dynamics CRM 3.0 Small Business Edition stanowi szybkie, elastyczne i niedrogie rozwiązanie wspomagające wdrażanie spójnych i wymiernych udoskonaleń w zakresie procesów biznesowych związanych z klientami.

Zwiększenie sprzedaży Proste w użyciu funkcje i możliwości pomagają w doskonaleniu metod pozyskiwania nowych klientów, zarządzaniu kampaniami marketingowymi i prowadzeniu działań związanych ze sprzedażą.
Skuteczniejszy marketing. Bardziej przejrzyste informacje o klientach oraz narzędzia niezbędne do ich wykorzystania w działaniu.
Lepsza obsługa klientów. Udzielanie klientom wyselekcjonowanych, istotnych informacji o produktach i usługach, którymi są zainteresowani.

Dzięki wykorzystaniu znajomych narzędzi i technologii, takich jak pakiet Microsoft Office program Microsoft CRM 3.0 Small Business Edition umożliwia firmie nawiązanie bliższych relacji z klientami i pomaga osiągnąć całkowicie nowy poziom rentowności.

Dostępna jest także wersja Microsoft CRM 3.0 Professional Edition.

Najważniejsze zalety:

  • Znajomy sposób obsługi
    Dzięki integracji ze znajomymi aplikacjami pakietu Microsoft Office personel może zacząć korzystać z narzędzi już po krótkim szkoleniu.
  • Możliwość dostosowania do potrzeb firmy
    Program można dostosować do obecnych potrzeb firmy i rozbudowywać w miarę jej rozwoju.
    Sprawdzona technologia
  • Dzięki wykorzystaniu możliwości oferowanych przez system Windows Small Business Server 2003 Premium Edition program zapewnia zwiększoną niezawodność i wydajność, sprawniejsze zarządzanie i wyższy poziom bezpieczeństwa

Do pobrania:

Najważniejsze korzyści

  1. Łatwiejsze zarządzanie relacjami z klientami i ich rozwijanie dzięki funkcjom obsługi zadań z tym związanych, takich jak wysyłanie i obsługa wiadomości e-mail, rejestrowanie kontaktów biznesowych i prowadzenie kalendarza spotkań — wszystko bez opuszczania programu Outlook.
  2. Dostęp do informacji o klientach z dowolnego miejsca dzięki lepszej synchronizacji danych i funkcjom mobilnym pozwalającym korzystać z potrzebnych narzędzi i informacji bez względu na miejsce pobytu.
  3. Zwiększenie wydajności poprzez automatyzację: wbudowane funkcje inteligentne umożliwiają uproszczenie i zautomatyzowanie codziennych zadań.
  4. Spełnienie specyficznych wymagań firmy dzięki możliwości dostosowania programu Microsoft CRM 3.0 Small Business Edition do jej sytuacji biznesowej.
  5. Ochrona informacji o klientach poprzez wykorzystanie platformy o wzmocnionych zabezpieczeniach zaprojektowanej z myślą o zapewnieniu bezpieczeństwa i poufności danych firmy.

Wymagania systemowe:

  • Klient programu Outlook
  • Procesor Intel Pentium III lub porównywalny
  • Pamięć: 256 MB pamięci RAM
  • Serwer systemu Microsoft Dynamics CRM (z programem SQL Server)
  • Podwójny procesor Intel Pentium Xeon PIII 700 MHz lub procesory pojedyncze o porównywalnej szybkości łącznej
  • Pamięć: 512 MB pamięci RAM
  • Dysk twardy: 8 GB wolnego miejsca
  • Karta sieciowa: Ethernet 10/100 Mb/s

Aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje o wymaganiach systemowych oraz pomoc w stworzeniu rozwiązania najlepiej spełniającego potrzeby firmy, należy skontaktować się z partnerem Microsoft Small Business Specialist.

Arka Detektyw Częstochowa

Kancelaria adwokacka Częstochowa

Biznes oferty

 

Copyright 2006-2017 CRM-marketing.pl MIG hosting, Kontakt