Programy CRM

CRM SAP
Strona główna / CRM SAP

CRM - SAP

SAP CRM (Customer Relationship Management - Zarządzanie relacjami z klientami):

Opis funkcjonalny

System SAP CRM (SAP Customer Relationship Management) posiada cechy oraz funkcje, które wspomagają główne procesy biznesowe w następujących obszarach:

  • Zarządzanie Marketingiem - analiza, planowanie, rozwój oraz realizacja działań marketingowych na każdym etapie interakcji z klientem. Aplikacja, będąc główną platformą marketingową, daje sprzedawcom pełny wgląd w działanie przedsiębiorstwa, ułatwia podejmowanie decyzji biznesowych i kompleksową realizację procesów marketingowych.
  • Zarządzanie Sprzedażą - koncentracja na działalności produkcyjnej pozwala zdobyć, rozwinąć i utrzymać cenne relacje. Funkcje programu umożliwiają planowanie i prognozowanie sprzedaży a także obsługę regionów, kont, kontaktów, działań, okazji, ofert, zamówień, konfiguracji produktów, cenników, płatności oraz umów.
  • Zarządzanie Serwisem - zwiększenie dochodów i rentowności usług serwisowych dzięki funkcjom wspierającym ich sprzedaż i marketing, a także dzięki zarządzaniu umowami, gwarancjami, zainstalowanym sprzętem i zasobami oraz naprawom wykonywanym we własnym zakresie lub w punkcie serwisowym. Centra telefonicznej obsługi klienta, usługi w terenie oraz usługi elektroniczne gwarantują elastyczne opcje realizacji.
  • Zarządzanie partnerami handlowymi - zwiększenie rentowności i lojalności pośrednich partnerów handlowych dzięki zarządzaniu relacjami z partnerami i mechanizmom dla partnerów handlowych. Usprawnienie procesów rekrutacji partnerów i zarządzania nimi, komunikacji, marketingu i prognozowania w poszczególnych kanałach, wspólnej sprzedaży, zarządzania zamówieniami partnerów, obsługi partnerów handlowych oraz analiz na potrzeby partnerów i menedżerów handlowych.
  • Centrum obsługi klienta - zwiększenie lojalności klienta, obniżenie kosztów oraz zwiększenie przychodów poprzez przekształcenie centrum obsługi klienta w strategiczny kanał dostaw na potrzeby marketingu, sprzedaży oraz usług za pośrednictwem wszystkich kanałów. Aplikacja wspiera działania telemarketingowe, sprzedaż telefoniczną, pomoc techniczną dla działów informatycznych i działów kadr, a także zarządzanie centrum obsługi klienta.

Chorwacja, Seszele, Grecja, Dubaj, Turcja - praktyczne informacje turystyczne

SAP CRM dodatkowo obsługuje wybrane procesy dostosowane do potrzeb różnych branż. Funkcjonalność aplikacji spełnia indywidualne wymogi różnorodnych grup branżowych, na przykład:

  • Zarządzanie promocją handlową - pozwala doradcom klienta oraz kierownikom ds. sprzedaży zwiększyć kontrolę i wgląd w całość procesu promocji handlowej. To kompleksowe rozwiązanie umożliwia menedżerom dokładne planowanie, maksymalizację zysków oraz zwiększenie obecności marki poprzez działania handlowe.

Polecamy:

źródło: www.sap.com/poland

Arka Detektyw Częstochowa

Kancelaria adwokacka Częstochowa

Biznes oferty

 

Copyright 2006-2017 CRM-marketing.pl MIG hosting, Kontakt