Programy CRM

Free CRM artykuły, definicje, wdrożenia

CRM Funkcjonalność FreeCRM

Free CRM - oprogramowanie, systemy

Funkcjonalność FreeCRM

Funkcjonalnosć FreeCRM obejmuje:

  • Prowadzenie kartotek klientów wraz z osobami kontaktowymi,
  • Rejestracja zdarzeń - historia zdarzeń z klientem,
  • Wyszukiwanie w zdarzeniach,
  • Tworzenie własnych grup klientów,
  • Zadania na dzisiaj/tydzień - lista zadań zaplanowanych do zrealizowania na dzień bieżący/tydzień,
  • Kalendarium - przegląd własnych zadań w podziale na dni, tygodnie lub miesiące,
  • Raporty aktywności handlowców.

Zapraszamy do skorzystania z usługi instalacji aplikacji freeCRM. Zaoszczędzi to Państwu czasu i energii, nie wspominając o ewentualnym stresie związanym z uruchomieniem aplikacji freeCRM.

W zakres usługi instalacji systemu wchodzi umieszczenie plików programu na serwerze wirtualnym, utworzenie tabel w bazie danych mySQL oraz uruchomienie aplikacji freeCRM.
Opcjonalnie, na podstawie odrębnego zlecenia, możliwy jest import bazy klientów i użytkowników końcowych aplikacji freeCRM.

Serwer powinien spełniać następujące wymagania:

Obsługa zmiennych globalnych w PHP (register_globals=on w pliku php.ini)
system Linux lub Windows,
serwer WWW - np. Apache 1.3
PHP w wersji min. 4.3.xx
MySQL w wersji min. 4.0.x
Zdalny dostęp FTP/SSH z prawami roota do serwera

W zakres usługi nie wchodzi szkolenie oraz jakiekolwiek modyfikacje aplikacji freeCRM.

Koszt instalacji wynosi 500,00 zł netto plus 22% VAT.

Wypełnij i wyślij poniższy formularz kontaktowy w celu zamówienia instalacji aplikacji freeCRM. Konsultant skontaktuje się z Państwem w ciągu kolejnych 24 godzin.

Tym z Państwa, którzy nie maja serwera, na którym można zainstalować system oferujemy hosting serwisu z gwarancją wyłącznego dostępu do bazy danych. Efektem takiej usługi będzie strona internetowa dostępna dla dowolnej liczby użytkowników po zalogowaniu się z dowolnej lokalizacji. Roczny hosting apliakacji freeCRM wynosi 200,00 zł netto plus 22% VAT.

źródło: http://www.crm7.pl

CRM Berberis Minima został stworzony na bazie naszego rozbudowanego systemu do zarządzania przedsiębiorstwem. Program przeznaczony jest do pracy na jednym stanowisku komputerowym. Idealnie sprawdza się jako narzędzie wspierające zarządzanie kontaktami handlowymi w małych przedsiębiorstwach. Został wyposażony w opcje umożliwiające prowadzenie ewidencji kontrahentów, rejestrowanie i planowanie działań, tworzenie grup marketingowych, wysyłanie korespondencji seryjnej.

mobliny tartak
adwokaci Częstochowa - kancelarie adwokackie, sądy

zobacz również: CRM Guru

Arka Detektyw Częstochowa

Kancelaria adwokacka Częstochowa

Biznes oferty

 

Copyright 2006-2017 CRM-marketing.pl MIG hosting, Kontakt