Programy CRM

Microsoft Dynamics AX for Retail R2!

Microsoft Dynamics AX

Prowadzisz działalność handlową? Postaw na nowy Microsoft Dynamics AX for Retail R2!

Rozwiązanie, dedykowane średnim i dużym przedsiębiorstwom handlowym, usprawnia kompleksową obsługę klientów oraz zarządzanie łańcuchem dostaw.

1 marca br. w warszawskiej Restauracji La Boheme odbyła się konferencja prasowa, podczas której Microsoft Dynamics wraz z Partnerami zaprezentował możliwości zaktualizowanej wersji aplikacji klasy ERP dedykowanej sektorowi handlu detalicznego - Microsoft Dynamics AX for Retail R2. Aplikacja, dostępna od 1 lutego br. w ponad 50 krajach, ma za zadanie usprawniać i ułatwiać zarządzanie punktami sprzedaży, sklepami, łańcuchem dostaw, marchandaisingiem oraz finansami.

- Najnowsza wersja systemu Microsoft Dynamics AX for Retail R2 powstała z myślą o zwiększeniu efektywności działań sprzedażowych i zapewnieniu jeszcze wyższego poziomu obsługi klienta, niż było to dotychczas - mówi Janusz Małgorzaciak, ekspert systemów ERP Microsoft Dynamics, Microsoft. - Aplikacja pomaga przedsiębiorcom zredukować złożoność działań i procesów biznesowych, efektywniej zarządzać łańcuchem dostaw, maksymalizować wydajność pracowników, szybciej reagować na nadarzające się okazje, czy też umacniać lojalność wśród klientów - dodaje Janusz Małgorzaciak.

To, co wyróżnia nową wersję oprogramowania, to m.in. narzędzia umożliwiające scentralizowane zarządzanie, które dostarczają informacji o klientach i na tej podstawie pozwalają na zaproponowanie im odpowiedniej oferty. Przedsiębiorstwo zyskuje możliwość zapewnienia jeszcze lepszej obsługi i wykorzystania większej ilości sprzyjających okazji sprzedażowych. Dzięki wyposażeniu systemu w opcję Retail Role Center pracownicy mają możliwość szybszego i wygodniejszego wprowadzania danych, ich przeglądania, analizy i przetwarzania. Dysponowanie tylko bieżącymi, uporządkowanymi informacjami umożliwia managerom podejmowanie trafniejszych decyzji. Ponadto, zyskują oni lepszy wgląd w procesy aktualnie zachodzące w firmie. Co ważne, nowy Dynamics AX for Retail został wyposażony w interfejsy do zarządzania asortymentem oraz narzędzia przyspieszające przepływ pracy. Dużym atutem systemu jest również jego wielojęzyczność - szczególnie istotna dla koncernów działających w rozproszonych lokalizacjach, na różnych rynkach - zapewniająca sprawną
i bezproblemową komunikację.

Istotną dla handlu detalicznego funkcjonalnością jest również aplikacja POS służąca do jeszcze szybszej i łatwiejszej obsługi kas sklepowych. Umożliwia ona zarządzanie walutami, obsługę zaawansowanych rabatów, wprowadzanie sprzedaży z klawiatury, wagi, płaskiego i/lub ręcznego czytnika kodów kreskowych czy też generowanie automatycznych raportów sklepowych.

- Chciałbym również zaznaczyć, że nasi Partnerzy, specjalizujący się we wdrożeniach w branży handlowej, w tym Columbus IT, I&B Consulting, Accenture czy IT.integro, oferują swoją pomoc we wzbogacaniu systemu w rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów. Nigdy nie zostawiamy naszych klientów bez fachowej opieki, starając się wspierać ich na każdym kroku swoją wiedzą i doświadczeniem - dodaje Janusz Małgorzaciak.

Na wdrożenie rozwiązań Microsoft Dynamics zdecydowały się wiodące przedsiębiorstwa działające
w różnych sektorach handlu takie jak: Solar i Ferax (właściciel marek Gatta i Wola), które prowadzą jednocześnie działalność produkcyjną, czy też Mix Electronics - jedna z największych sieci polskich sklepów i hurtowni sprzętu AGD, RTV i GPS.

Ferax - właściciel marki rajstop i bielizny Gatta oraz Wola - rajstop i skarpet dziecięcych. Decyzja
o wdrożeniu systemu Microsoft Dynamics AX wspartego aplikacją Microsoft Dynamics RMS została podjęta ze względu na dynamiczny rozwój sieci sklepów na terenie całego kraju. Wdrożenie objęło takie obszary działalności firmy jak: finanse, logistyka, produkcja i planowanie. Zaimplementowane narzędzia pozwalają na śledzenie sprzedaży w czasie rzeczywistym we wszystkich salonach, analizowanie kosztów wprowadzania kolekcji na rynek, podgląd stanów w magazynach, w tym sklepowych, oraz dostosowywanie strategii produktowej do różnic występujących na lokalnych rynkach.

- Wybraliśmy system Microsoft Dynamics AX, ponieważ oferując dużą elastyczność oraz wysoką jakość, spełnia wszystkie ważne dla nas kryteria. Nie bez znaczenia był również wybór firmy wdrażającej system. I&B Consulting oferuje kompleksową obsługę klienta. Zespół wdrożeniowy tej firmy posiada duże doświadczenie i wysokie kompetencje, co było widoczne na każdym etapie realizacji projektu - powiedział Andrzej Konopka, Dyrektor Operacyjny firmy Ferax.

Mix Electronics - jedna z największych polskich sieci handlująca sprzętem AGD, RTV i GPS. Firma potrzebowała narzędzia do łatwego i szybkiego sprawdzania stanów magazynowych, monitorowania co i jak szybko jest sprzedawane, w tym czy dany towar został już wydany i zaksięgowany. Wymogiem przy wyborze systemu było również usprawnienie kluczowych procesów biznesowych
z zakresu finansów, środków trwałych, zakupów i rozliczeń oraz ogólne wsparcie rentowności działań przedsiębiorstwa.

Eksperci z Columbus IT specjalnie na potrzeby swojego klienta zaprojektowali też dodatkowe funkcjonalności w obszarze zarządzania limitami kredytowymi, rejestrowania zapłat - w tym ewidencji różnych metod zapłaty - realizowanych przez klientów detalicznych oraz aplikacji automatyzujących współpracę zaimplementowanego oprogramowania z systemami bankowymi. Wdrożone rozwiązanie dostarcza stale aktualizowanych danych na temat najważniejszych procesów zachodzących
w przedsiębiorstwie.

- Dzięki temu uzyskaliśmy pełny i rzeczywisty podgląd tego, co dzieje się w naszej firmie - mówi Witold Kruszewski, członek zarządu Mix Electronics.

Więcej na temat wspomnianych oraz innych wdrożeń w sektorze handlu znajdą Państwo na stronie http://www.microsoft.com/dynamics/pl/pl/default.aspx oraz na stronach partnerskich firm wdrożeniowych takich jak: Columbus IT, IT.integro, Accenture czy I&B Consulting.

Polecamy:

Intuicyjność obsługi systemu sprawia, że pracownicy firm szybko akceptują nowy system i chętnie z niego korzystają przez co inwestycja w system szybko zwraca się a koszt utrzymania systemu jest relatywnie niski. Średni okres zwrotu z inwestycji w system Microsoft Dynamics AX to 23 miesiące.

Wraz z publikacją raportu, portfolio Microsoft rozszerzone zostało o kolejną wersja pakietu - Microsoft Dynamics AX 2009. To rozwiązanie oferuje nowe możliwości wzrostu dla organizacji rozproszonych. Rozwiązanie skupia się na poprawie wydajności procesów, redukcję kosztów operacyjnych oraz wspierają podejmowanie decyzji biznesowych.

Wraz z rozwojem przedsiębiorstwa rośnie stopień złożoności procesów oraz ich liczba. Microsoft Dynamics AX 2009 dostarcza firmom o rozbudowanej i rozproszonej strukturze organizacyjnej efektywne narzędzia do raportowania, zaawansowanych analiz biznesowych oraz definiowania i kontroli przepływów pracy.

Platforma, zainstalowana na centralnym serwerze firmy, pozwala na jednoczesną pracę na niej przez różne biura organizacji. Dzięki temu Microsoft Dynamics AX 2009 daje jednostkowe i zintegrowane spojrzenie na finanse firmy oraz dostarcza danych odnośnie łańcucha dostaw ze wszystkich oddziałów firmy na całym świecie, co pomaga w uproszczeniu i podniesieniu jakości planowania.

Microsoft Dynamics AX 2009 oferuje m. in.:

  • Centrum Zadań, który porządkuje zadania i dane dotyczące większości zadań biznesowych w czasie rzeczywistym;
  • Interfejs użytkownika, który przypomina interfejsy aplikacji pakietu Microsoft Office, co pozwala pracownikom na szybkie poznanie platformy, co skutkuje wyższą produktywnością użytkowników

źródło: http://www.ax2009.pl

następna>

 

Arka Detektyw Częstochowa

Kancelaria adwokacka Częstochowa

Biznes oferty

 

Copyright 2006-2017 CRM-marketing.pl MIG hosting, Kontakt