Programy CRM

CRM programy dla firm, oprogramowanie

Programy finansowe i CRM dla firm

CRM programy dla firm, programy finansowe

Asystent CRM 2016 Pro, Asystent CRM 2016 Biznes, Asystent CRM 2016 MAX

CDN OPT!MA CRM 12.1.1
CRM - moduł pakietu CDN OPT!MA umożliwiający rejestrację kontaktów z klientami, harmonogramowanie zadań i ewidencję wykonywanych czynności. Moduł ułatwia modelowanie procesów obsługi klientów za pomocą wiązania kontaktów w wątki, prowadząc osobę odpowiedzialną za kontakt przez kolejne etapy prawidłowej jego realizacji. Moduł CRM pozwala dodatkowo na podpinanie wszelkiego rodzaju dokumentów i plików związanych z klientem, jak również dostarcza analizę czasu/kosztu kontaktów w rozbiciu na poszczególnych klientów przy założonej stawce godzinowej. Dodatkową funkcją Modułu jest terminarz, który umożliwia wizualizację zadań z możliwością dodawania i edycji. Funkcja faktur cyklicznych pozwala na seryjne wystawianie faktur za pomocą ustawionego schematu z możliwością ustawiania indywidualnych stawek dla poszczególnych klientów.

CeReM Personal 2.1
Jest to podstawowa, nieskomplikowana w obsłudze, aplikacja klasy CRM (Customer Relationship Managment) przeznaczona do obsługi przez jednego użytkownika. Podstawowym zadaniem programu jest ułatwienie efektywnej współpracy z klientami. Program ten jest przeznaczony dla wszystkich osób zaangażowanych w pozyskiwanie klientów oraz systematyczną współpracę z nimi. Program może być bardzo przydatny osobom pracującym na różnych stanowiskach, począwszy od sekretarek i recepcjonistek, poprzez przedstawicieli handlowych na dyrektorach i prezesach kończąc...

Co zawiera program CeReM Personal?

  • Kartę klienta na którą składają się:
    - dane teleadresowe klienta
    - branżę, działalność, asortyment
    - osoby kontaktowe z telefonami i mailami
    - obszerny notes do opisu klienta
    - wykonane kontakty (w postaci: telefonów, faksów, spotkań, maili, korespondencji oraz prezentacji) i ich rezultaty
    Organizator pracy użytkownika, umożliwiający systematyczną obsługę klientów wraz z tygodniowym planem pracy
  • Przypominanie o zadaniach do wykonania
  • Przeglądanie bazy danych według dowolnych kryteriów np.: danych o klientach, osobach i stanowiskach zajmowanych w firmie, telefonach, adresach, rodzajach działalności, branżach i innych informacjach zawartych w systemie
  • Możliwość eksportu danych do pliku XLS
  • Historię kontaktów z klientami
  • Korespondencję seryjną (mail, faks, poczta)
  • Import danych z programów pocztowych (Outlook Express, MS Outlook)

program można pobrać ze strony www.janko-soft.com

Co to jest System CeReM?

System CeReM to program komputerowy klasy CRM, którego podstawowym zadaniem jest taka organizacja pracy, która pozwoli lepiej i wydajniej sprzedawać Państwa usługi.
Program CeReM usprawnia i organizuje pracę od momentu zaplanowania sprzedaży produktu i pierwszego kontaktu z klientem, aż do efektu finalnego w postaci umowy z klientem oraz zapłaty za nią.

Za pomocą programu CeReM można usprawnić pracę w następujących działach firmy:

  • dział handlowy
  • dział marketingu
  • dział organizacji
  • sekretariat
  • kierownik projektu
  • dział księgowości
  • dyrektor finansowy
  • zarząd
  • właściciele

Chorwacja, Seszele, Grecja, Dubaj, Turcja - praktyczne informacje turystyczne

mobliny tartak
adwokaci Częstochowa - kancelarie adwokackie, sądy

CRM Berberis Minima 3.0.4.8c
CRM Berberis Minima to ograniczona funkcjonalnie ale całkowicie bezpłatna odmiana programu wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem - CRM Berberis firmy BMS Creative. W wersji Minima program udostępnia większość funkcji jakie znajdziemy w innych, płatnych produktach do zarządzania relacjami z klientami. Został wyposażony w opcje umożliwiające prowadzenie ewidencji kontrahentów, rejestrowanie i planowanie działań, tworzenie grup marketingowych, wysyłanie korespondencji seryjnej. Głównym ograniczeniem wersji bezpłatnej jest praca wyłącznie na jednym stanowisku, a także brak obsługi gospodarki magazynowej, procesów serwisowych oraz możliwości wystawiania faktur - nie są to jednak funkcje niezbędne w programie tego typu. Program wymaga rejestracji.

CRM plus 5.4.5.5
CRM plus to program, którego funkcjonalność dalece wykracza poza to co sugeruje jego nazwa. Głównym składnikiem programu jest naturalnie moduł do zarządzania relacjami z klientami (CRM), który umożliwia m.in. rejestrowanie danych klientów, określanie ich statusów, wyszukiwanie przy pomocy różnych filtrów, automatyczne powiadamianie o zaplanowanych kontaktach, dostęp do najróżniejszych zestawień, automatyczny podgląd stanu zadłużenia dla pracowników działów sprzedaży itd. To co wyróżnia CRM plus to dodatkowe i w pełni funkcjonalne moduły, umożliwiające wystawienie faktur i paragonów (również na drukarce fiskalnej), obsługę magazynu, prowadzenie Rejestrów VAT oraz Księgi Przychodów i Rozchodów. Sprawia to, że program od strony funkcjonalnej bardziej przypomina pakiet do prowadzenia firmy niż narzędzie klasy CRM.

Polecamy:

Lefthand CRM 1.4.1
Bezpłatny program do zarządzania kontaktami z kontrahentami (CRM). Do głównych funkcji i zalet programu należą rozbudowane informacje o kontrahentach i osobach ich reprezentujących, możliwość wyszukiwania kontrahentów według dowolnie zdefiniowanych cech, pełna historia kontaktów z kontrahentami, historia działań firmy, szybki dostęp do informacji, łatwy sposób wyboru firm do nowych kampanii handlowych, czytelny obraz aktywności firmy, a także możliwość zdalnego dostępu do systemu. Obsługa programu jest bardzo prosta dzięki przejrzystemu (i oczywiście polskojęzycznemu) interfejsowi.

OKAY CRM 1.3
Jeden z najpopularniejszych polskich programów do zarządzania relacjami z klientami, charakteryzujący się przede wszystkim łatwą obsługą. Umożliwia m.in. stworzenie kompletnej bazy wiedzy o klientach, automatyzację czynności związanych z komunikacją z klientami (korespondencja seryjna, e-mailingi), kontrolę zadań oraz raportowanie, co w efekcie prowadzi do oszczędności czasu pracowników działów odpowiedzialnych za obsługę klientów (handlowych, marketingu itp.), zwiększenia wydajności pracowników, a także poprawy zadowolenia klientów z poziomu obsługi. OKAY CRM umożliwia współpracę z aplikacjami pakietu Microsoft Office (Outlook, Excel), a także wymianę danych z najpopularniejszymi systemami finansowo-księgowymi (CDN OPT!MA, WF-Mag, HermesSQL).

Qmax CRM 2.10
Qmax to oprogramowanie klasy CRM, warszawskiej firmy Terminus, wspomagające zarządzanie kontaktami z klientami, zarządzanie czasem pracy i priorytetami zadań, zarządzanie przepływem informacji i dokumentów w przedsiębiorstwie, a także prowadzenie akcji marketingowych wspomagających sprzedaż. Program umożliwia szybki podgląd historii kontaktów z wybranym klientem oraz oferuje klasyfikację klientów według dowolnie zdefiniowanych przez użytkownika typów obiektów. W skład programu wchodzą modułu Kartoteka, Terminarz i Poczta. Pierwszy z nich pozwala na gromadzenie różnego rodzaju o klientach firmy, drugi pozwala na zarządzenie i planowanie czasu pracowników, a ostatni pełni rolę klienta poczty przy pomocy którego można wysyłać mailingi.

recentCRM 4.0
recentCRM to rozbudowany system typu CRM dla małych i średnich firm. Rozwiązanie to ma za zadanie automatyzować proces zarządzania kontaktami oraz przyczyniać się do wzrostu zadowolenia klientów. System recentCRM automatyzuje proces zarządzania relacjami z klientem w kilku podstawowych obszarach: zarządzanie kontaktami i informacjami o klientach, zarządzanie czasem oraz jego planowanie, zarządzanie i wspomaganie procesu sprzedaży, planowanie oraz zlecanie zadań, integracja z innymi aplikacjami i danymi zewnętrznymi, analiza danych i raportowanie, dzielenie się wiedzą i informacjami o kliencie. Aplikacja oferuje możliwość raportowania i analizy wszelkich danych zgromadzonych w systemie przy pomocy zintegrowanych modułów analityczno-raportujących firmy Crystal Decisions.

 

Arka Detektyw Częstochowa

Kancelaria adwokacka Częstochowa

Biznes oferty

 

Copyright 2006-2017 CRM-marketing.pl MIG hosting, Kontakt